Thursday 15 January 2009

Masih lagi...

Dalam mood sayang kengkawan & dept ni....

Tema : Gumbira

Seblom berpisah aku ngan geng2 bekpesku (lunch jua tapi aku slalu skip, tidoooo...) sempat la upgrade selera, kami makan besaq..memang besaq sampai mamat waiter yg agak cun tu siap tnnya betoi ka main course + appetiser sumer2 TUJUH !! Sure dlm hati dia..buruk lantak fomfuan2 ni...

Sampai jek appetiser laju jek belasah, kang sampai food memasing x muat meja tuh...

Adegan2 manja dan poyos sebelum lipstick hilang (sape pakai lipstik ?). Gambar2 adalah tanpa kebenaran tuanpunya body, harap maklum.


Ni Ila, Hana and Sakinz


Eh, cute plak awek seblah Ct Zu ni...

Mereka adalah GENG BekpesKu lalalalala Geng BekpesKu (sila tiru lagu Geng Bas Skolah untuk lebih mendalam dan bermakna). Aku pasti bujang2an x paham motif letak lagu ni tapi kalo makpak sure taunye lah...

Sangat gumbira di perut dan di hati. Pastu tetiba cam hilang ingatan, x ingat jln balik opis, tau2 dah kat bukit b1ntang..help help...

Tema : Sedih-sedihan

Org sebok pack aku sebok clickclick sana sini. Yelah aku kan setia di sini, jaga dept kot2 org curi brg2 opis...ada la org dept yg sayang kat aku tuh, x nak lepas...perasan adalah perlu.

Tema : Gumbira lagi

Pastu, dept kami kan ada ala2 kelab gitu pastu ada 3 team..team kami champion..dapat la $$ berhengget2. Order pizza..melantak ramai2...4rat++ gak la sumer2...haha Kesedihan akan hilang sewaktu operasi mengunyah, aku yakin..sangat berkesan taktik itu.

3 comments:

Ayu Mohamad said...

Zie...
pasal apa pindah.. weii aku dah dapat katalog utk Corell tu tapi aku blom scan lagik
nanti aku bgtau kalo aku dah scan

Tukang Campak said...

Dept kami kena pecah la wei..jadik structure cam dolu2 balik. Lgpun skrg kami kat Kg Attap bukan kat HQ. Opis baru siap nanti bru sumer pindah sana.

Corelle ? TQ TQ Aku sgt menghargai...abihla duit bonos x sempat masuk ASB dah haha

PerantauSepi1306 said...

yaaa.... part makan memang tak hengat sedey dah.. alal pindah pun still satu opis lain dept jer... ko aku tau naper tak pindah.. tungu we ols balh gi opis baru dulu, tul tak??? ekekekekeke harappp lah.. aku pakat nagan kontraktor suh siapkan ujung tawun ni instead.. miahahahaha