Saturday 10 January 2009

Majulah Sokan untuk Kompeni

Balik jek LKWi, aku kena perah tenaga kat court plak, main apalagi...pingkepong la kan ? Ada aku reti main game lain ? hehe


Senjata aku yang aku gilap 2x je setahun

Dipendekkan cerita, aku check-in hotel Or1ental Crystal kat tgh2 pekan tuh. Hubby and kidz sent me there. Oh so sedih to leave them behind (Hannah had a mild fever) and to think that I have to carry and play with my engorged mammaries. Sydde, ko tanya kan cemana ropa hotel yang aku duduk aritu kan ? Nilah dia..best gak...



Khamis, 1st game menang, petang kalah. Konon lunch tu nak jejak kasih ngan member skolah, skalik dia demam and geng lain patah kaki. So aku balik melepek kat hotel. Dalam hati nak jek aku call Dd ajak hoya2 tapi tgk cuaca kat luar...umang aaii...


Ni rumet aku, all the way from Penang

Dlm kol 6 gitu, kami turun kekonon nak g dinner. Brekfast jek free kat hotel hehe..elok sampai lobby tu dia aih...ujan kemain lebat, guruh kilat kebaboom...zasss. Ngeri la pulak. Pastu doorman ckp payung tggl 1 jek. Aku soh rumet aku pi dinner sorang2 so bleh la dia pi mana2 kedai pun.


Aku naik, layan bathtub...hmmm sorga sorga donia...berendam sampai kecut and put on pyjama, pulled the blanket, called the kids, watched the idiot box and pampered my lazy @**. Pastu adala jeling2 buku, study la konon. Dah pkl 10...lapar beb, rumet aku dah melingkau dlm blanket. Call teamate jantan depa dok b'dengkor baik punya...aku buat kopi, baca buku Zzzz baca buku Zzzzz. Jantan2 itu tidak merespon SOS aku. Tiba-tiba....opismate sms tnya kabar, dh makan ke blom. Dgn jujur dan ikhlas dlm mamai aku jwb blom. Tetiba dia sms balik kata dah on the way. Mlm2 buta sorang diri drive nak bwk aku gi makan. Sila nangis ye...TQ very much cik CT Zu. I was indeed starving and u saved my tummy. Horrayy... Memang siriyes lapar tp x sangka awak sanggup drive gi amek kita pastu mkn kat tempat besh lak tu. V1llage view. TQ TQ TQ. Balik bilik dlm 12++midnight.

Next morning, lost another game but I think this one we kalah bergaya hahaha can ah like dat ? From Day 1, I had a tense moment with the captain for putting a line-up based on his short stint with us. I know who’s my best partner ok. Don’t simply split us based on your fancy. When he said that I played so well in the last game, I just rolled my eyes. I told you like n-th times.

I forgave him later coz he sent me right infront of my house though he freaked out all the way from main road up to my gate. So funny watching him went pale with alamak, ish ish & fuhh thrown in between. He’s single but drive-new-H0nda-Civic-and-wedding-will-be-in-Merak-Kayangan type of people, mana tak freaked out bila aku bawak masuk area stingarden aku nih. Hehe. Team yg menang ada semi-final on Sat. Dalam hati aku...bagus gak sbb aku ada agenda lain. Main x ikhlas tu psl la kalah....ececeh tetiba salahkan niat plak..padahal memang team belasahan.


Korang perasan tak ada 'Dato-K' dlm team aku ?

Look at them hard peeps, we are one of the team with YOUNGER players. So just imagine how veteran are others hahaha definitely no chances to cuci mata lah…all pakciks makciks and I’d rather stare at my teammate hahaha

Sampai je rumah, unpack, tido jap and sambung packing lagi….eh..nak gi mana pulak ni?

3 comments:

ikan said...

lenkali main la bowling... baru besh cuci mata.......

Tukang Campak said...

ya ka...aku main kang kalah lak LHDN. Hahahaha score x sampai 100 lagi mau eksen..

PerantauSepi1306 said...

yaaa ku setuju ngan dd.. len kali main bowling... cik zie organize bowling plaks.. jomm.. kali ni jgn dok gatai2 pi xcidentkan diri yek...