Friday 16 January 2009

To Touch or Not To Touch ?

Aku ?? Beli ??

Tak adelah, semalam Man citer psl opismate dia beli phone ni, pagi ni plak, belek2 the Sun...ada jugak..aii tanda2 nak kena belikah ? Aritu aku ada ushar LG yg sungguh indah tapi function sgtlah x semenggah, sumer takde, harapkan lawa jek...nak carik phone ni mcm nak carik marka...ropa buruk sikit takpe asal hati baik...bleh gitu ?

Adapun touchscreen ini tidaklah berkilauan spt spesis LG. Jap lg aku test drive phone opismate aku yg baru dirembat beberapa mggu lepas hahaha dia punya D40 pun bakal aku test drive jugerr

RRP : RM1499

Market leh dpt dlm RM1300-1400 for ori set. AP dlm rm1200++ kot. Nanti saja gatai pi tanya kedai henfon peberet kitorang kat BatuKep.

2 comments:

Ayu Mohamad said...

waaahhh sikalang aaaaaaaa... ko sudah membuatkan aku punya hati aaaa mau tengok itu henpon looooo

PerantauSepi1306 said...

oiiiiitsssss zie.. norkiah tu.. heppp mana bleh beli ;p sib baik aku tak giler h/p hehehehe kalo tak terguda juga...