Tuesday 10 May 2011

Disaster di Singa-pura

Kursus 2 hari

Baju kurung 2 pasang, kaler lebih kurang

Kasut cukuplah 1 sahaja, tapi boleh match kedua-duanya

Dalam kepala all beres !!

Unsangka-rably



At first, it was just the string, I tried to godek it by trying to insert it back only to accidentally pulling the stone, it came off and that spelled double disaster dem-u-kasut.

Dalam panik mode sebab dah lambat, bekpes pun belom (and I have not even started my day)...In my head, I went whatdoidowhatdoido and suddenly my butterly ring snapped !! Like..what a shitty day...can it get more worse ? I just throw it into the bin out of frustation. Now I sorta regret it..

I sat on the bed, mencari idea (contohnya pegi beli kasut kat Mustafa and masuk conf. pukul 9.30). Terpandang the saviour of the day, my hanalei the boya-wedges saved the day tho less formal, at least I have shoe to strut my way to the hall. Lucky lucky I've decided to wear it on the very last minute. Konon feeling diva sket masa kat airport walopon tetap lanyak flipflop bila ke sana sini.

I hope no one notice ke-tidak-match-an kasut kesayangan ku yang digandingkan dengan baju kurung kelabu.

Blue is the new kelabu.

7 comments:

Mrs.NZ said...

FIT! lol..

ikan said...

Babe pi Singapore bwk baju kurungkah? Hehehe
Belasah la labuuu. Summer means color tak gitu.
Abih conf terus ke orchard rd! Apa kellsss ke Encik Mustofa hahahaha larikkkkm

Tukang Campak said...

Ninie : ok je kan ? kan ? I'm sure nobody noticed hehe dont laf laf at me tau, karma org gombak :P

ikan : am attending islamic finance conf hokeh. so baju kurung it is (fact : aku dh xde trouser yg muat). Nak Orchard ke hape nye pepagi buta, takkan nak b'selipar jepun ke conference sementara nk tggu orchard shops opened. Kells x kelss incikmustopa saje open 24hrs selain 7E. But am not in desperate mode for shoes (so not me), even the hanalei was newly bought..i rest ma case

azura ahmad samsudin said...

entah dd kan, takkan gie conference pakai baju kurung.. islamic conference pun boleh pakai suit aper.. pakai lah satu mcm cik puan wardina tu.. okay ajer hahah ayat membakar kawan2.

ikan said...

Babe, I said abih conf pegi orchard rd la, dah jgn byk cakap, beli kasut n pants sekali hahahahhahah
Ju, balik temasek dia borong suit berelai2! Oppss ke nak tunggu lawatan Cik kiah nanti?

Tukang Campak said...

ju : Jgn baca ayat cover line, baca ayat fakta 10x. Maksud ayat itu sgt x serasi dgn cadangan Wardina mu itu(dia sudah pirgi slimW0rld)

babe : lps conference, jln2 naik mRT, p menembak. Shopping tanpa filter aka IncikMan adalah merbahaya. Percaya atau tidak, sgd300 masih b'baki. Cik Kiah sekelian, di sana nanti..tolong ingatkan aku..

idasm said...

nyaknyer ngoh...