Monday 16 May 2011

Boleh tak kalau ikut giliran ?

Iyelah, kalau ye pun...boleh tak ambik nombor ? Jangan beremba2 nak sekali harung...

Ko ingat aku leh handle ke serentak camni ? Berbudi bahasa la sikit...wahai ka-shoes ku sekelian.

Mula2 yang ini, dah la buat hal kat obersi, kan dah kena tinggal dalam tong sampah di ClarkeQuay sinun (nota : org SG sebut Clark-Key)


Balik KL, elok je 1st day aku nk masuk opis, satu lagi buat hal, stitches dia putus ala2 kasut kat singapore tapi sayang nak buang sbb LaPrimavera, so pakai kasut boya dulu pi opis. As u know, koleksi saya byk di opis hehe.

Baju pepel , kasut harus pepel juger...cantik sudah ! Belum sempat lunch hour, tengok kat kaki wooii...ingat kasut cap boya ka nak main nganga camni...koyak yg x dapek nak save dah. Kelepuk !! Duk diam2 dlm dustbin tu ye...


Godek lagi kotak2 kasut bawah meja. Tak match sgt pun takpe asal iras2 gitu pun jadik. Ok settle...leh sambung wat keje. Tiba-tiba, kakak sebelah tegur

'eh apasal kasut you terkulai macam tu ?' (terkulai hokeh...)



(Abaikan kaki gemuk dan kulit ala kertas pasir itu

Astaga...apekah ?? Nak kata cap ayam, takde la ayam mana pon. Dah la aku takde mood sangat nak shopping kasut sbb asik takde saiz. Kalau aku nak mesti takde saiz, klu takde saiz mesti aku nak. Menciik ah !! 3 ketul kasut masuk tong sampah dalam masa 1 minggu. 1 terkulai tp x leh buang lagi.

Kejadian.Yang.Tak.Patut.Terjadi.Pada.Aku.Si-Shoeholic. Sekarang, cemana ? Kalau dah rosak 3, kena beli tiga ke empat ek? Cemana eh..add math aku fail masa SPM.

KESINAMBUNGAN : ENTRY NI AKU PERAM DR BULAN MAY, BLOM SEMPAT PUBLISH AKU DAH CARI PENGGANTI !! SO KIRA SEKALI HARUNG JE LA YE...


1 comment:

idasm said...

so pic yg bawah tu 4 tu.. kira penggantinya ke? chantek!!!!!