Wednesday 3 August 2011

Makan apa 3 Ramadhan ?

Masuk hari ke-3, sudah terbit acara mengelat di situ...

*BUAH Kurma
Nasi putih
Daging masak kicap - beli
Ikan bawal cermin goreng garing - ni bibik bleh handle(sampai hancur)
Ayam percik - param mari
Sawi sos tiram + garlic
Agar-agar merah klasik - all time fav (jadi hijau, bibik salah masuk serbuk)
Ice lemon tea
Teh suam
Buah epal + pear

Aii period pain youu, aii MC tau ...trase macam zaman anak dara gitus...

*Edited supaya tiada kejadian kelakar menimpa kawan2 :P

Gambar hari kejadian

7 comments:

eline hamdan said...

vah vah vah dah kluar dah citer periuk belanga ko... dasat la menu pjg berjela... aku masak 2 lauk dah letih woi...

3 hari turut2 kurma neh... feberet sapa tuh? ke masak siap2 sebelanga besaq... ngeh...

eline hamdan said...

jap baru akak tercompute.... BUAH KURMA....
*** AYAT NAK COVER MALU SEBELUM AKU JADIK BAHAN GELAK KETAWA ***

.................. maluuuu lariiikkk!!

Tukang Campak said...

Sib baik cepat kaber line cikgu, kalau tak memang aku gelakkan ko sampai last day posa, pagi raya baru aku mintak mahap.

ha lari laju sket.

Tukang Campak said...

List panjang sebab masuk segala ayor, nasik, KURMA bagai. Lauknyer cuma 2,3 jenis jugak.

ikan said...

Aku GELAK juga even memula aku pong ingak kelik gombok ni berehi kurma hahahaha.

azura ahmad samsudin said...

Tukang campak mmg over bab2 menu buka posa nie. Aku yg tak kerja nie pun msk satu dua lauk aja. Tukang makan tak berapa nak meriah. Dapat satu lauk pun dah okay.

Walaupun dah masuk 3 hari, tapi rasanya tak terlambat nak ucapkan selamat menyambut ramadhan. Banyakkan amal ibadat, ucapan untuk diri sendiri dan rakan2.

Tukang Campak said...

Aju, tulah tetiba rasa over, tp so far licin x b'sisa. So kira ok la tu. Lauk buka no hal sbb sumer kebulur, belasah jek tp part sahur tu yg lemah sket. Nk memikat hati knk2 yg mamai...

Selamat beribadat to u too. Semoga barakah.