Wednesday 17 September 2008

Living the Past in Style..

Sydde, walopon ko tidak menge'tag' aku, tapi since aku dah ada gambo ni, maka...silalah lihat aku satu ketika dulu hahaha...

Sayang byk x jadik sbb nampak tudung bila tang pesen rambut yg ala2 dahi luas tuh...pastu aku ske yang pakai spek ala2 from taiping with love tuh tapi x masuk tang mata, asik terlindung ngan spek jek..penat adjust, ergh..malas !! Gila kelaka ah gambo2 ni...



Hahaha ni peberet aku, aci tak aku buat cenggini, mau 2 tahun rambut boycut aku nk kena simpan sampai melentik

Tapi gambo last yang rambut panjang mengurai adalah sama dengan diriku ketika masih sunti 17 tahun. Rambut ku nan mengurai ke pinggang itu...ahhh nostalgic

7 comments:

PerantauSepi1306 said...

hehehehe.. saja je tak ngetag ko.. kasik can ayu tag. hehehehe mmg sheshuai lah wajah ko ngan pesen dedolu tuh.. ekekekeke... btw, ko ikut ke ayu gi kurik kendi sok? dd tak join? ko ader h/p ayu tak.. ader sms kat akulah ek...

Ayu Mohamad said...

zie aku dah buat
susah nak adjust tang tudung tu jugak la puncanya hehehe

Hanum said...

Agogo 60's and 70's... Aku suke rambut afro tu.. tudung tu nampak mcm hair band...qelasss ko!!

Kopi Suam said...

comei laa zie..aku setuju kalau hang buat rambut lentik tu...heeh heeh

Anonymous said...

aku suka rambut ko panjang mengurai...

ya2 said...

zie,

aku vote utk gambo last skali tuh..ayu sungguh!

very the retro la.

Tukang Campak said...

Ramai plak peminat rambut lentik aku neh...hehe

Klu buat tahan la kot 5menet lepas kena blow pastu sumer penyet dlm tudung hahaha