Monday 23 June 2008

Kena TAG ?

Sydde, ko tau tak ni la purse time aku kena tag tau...cewah...mcm la wajib kena jwb ek...

Blasah je la...lps ni aku nak tag sape ?? aku bukan ramai member blog pon hahahaa...aku tau sapa...gelak evil lagiii..

5 presents:
1. Anak yang baik & close to me (sungguh la innocent kekonon)
2. Suami yang baik, dan setia dan lagi dan lagi
3. Duit juta-juta lemon
4. Tangan 'hijau' and 'sejuk'
5. Any motor vehicle with plate RJ1975

5 reasons for the above:
1. Kena bagi reason ke, obvious la kan ?
2. Sama la lebih kurang dgn yg atas tu
3. Aku bleh retire and do what I love most i.e. art & craft, travel, shopping
4. Sumer pokok aku tanam kjp je jalan, even pokok ros jepun yg sepatutnya idiot-proof huhu
5. The obsessiveness in me still want this (since it's present, I can't buy it for myself...kan ?)

5 characteristic I like in the person I admire:
1. Survivor - I can leave all 3 lil soldiers with him for day(s)
2. He can layan shopping as well (but not window shopping eh, he's the go & grab type)
3. Not the cerewet one when it comes to makan
4. Shoulder full responsibility for parents (both side), anytime, everytime (read : obedient son & SIL)
5. He's mat rempit

Best thing he ever did:Being married to me and still survive the whole ordeal.

5 things you do when you bored:
1. Food glorious food, munch, munch...
2. Window shopping
3. Shopping ??
4. Housekeeping (umah, opis, notebook mana2 la)
5. Bloghopping

5 great inventions:
1. Anak2 aku - aku dgn bangganya men'invent'kan mereka hahaha
2. www dot com - this is my archive space for everything
3. Household gadgets (washmachine, fridge,blender, oven, rice cooker bla bla) - I won't survive without these
4. IKEA
5. Credit & Debit Card

5 most hated:
1. Smokers - the smell is enuff to give me headache for day long
2. Price tag kat barang plastik ??
3. Org yang suka komplen tapi 1 jari pun x angkat nak menolong
4. Tak tau tp x mau tanya OR x nak ngaku dia x tau padahal terang2 dia x tau
5. Traffic in KL

So, orang yang malang kena tag ngan aku :
1. Dd
2. Zirap
3. Hanum
4. Yaya

Horrrayyyy...

9 comments:

ya2 said...

zie,

iskk..aku pon ni 1st time main tag metag nih.gabra sgh aku nih.

asinmen ko nih aku wat nanti2 ek.
hehe

Hanum said...

hehh.. tak pepasal haku pon kena smart tag??!!.. haisehh, mau makan tahun la aku nak meyiapkan tag mengetag nihh!!.. takde deadline kan kak zie?.. hehehh, mcm keja hopes lak tanya dedline.

Kopi Suam said...

aku rasa zaman tag mengetag aku dah berakhir kot heeh heehh..

btw zie ni aku ada jumpa satu iklan umah untuk dijual...kau survey nengok

SRI GOMBAK FASA 4 RUMAH TERES CORNER LOT,2100 KAKIPERSEGI. HARGA RM 290,000.00. HARGA BOLEH DIRUNDING. HUBUNGI 012-2356867/016-3949491

Hanum said...

eh.. 2100 sqft, corner lot... 290k je?... hhmm mcm murah la pulak.. menarik nihh...

Tukang Campak said...

Ya2 - kehkeh...suka2 je la wei...x nak buat pon x pe.

Num - ye la, ko tgk la baper kerat jek member blog aku. hehe ko ushar umah kt gombak gak ke ??

Zirap - sure ko dh bosannya ko kan dh glamer seantero blogworld. Kami ni blogger2 senyap, tu yg x pernah di tag hehe thx 4 d ads. Nak kena ushar sbb umah kt sri gombak ni kocik2 yo..esp. yg lama2, kdg2 bukak 16 jek. TQ anyway

Ayu Mohamad said...

Zie,
ko carik rumah yer
kat area tmn permata aku ade nampak arituh tapi sbb aku drive aku tak sempat nak amik nombornya hehehe

PerantauSepi1306 said...

weh zie mana aci letak 4 horang jer.. kena 5 tau.. ;p

Hanum said...

tak ah.. baru beli 4 thn lepas... keperitan nak membayornye tak ilang lagi kak zie oii.. lagi la pulak developer terover efficient! tak sampai sethn beli sudah transfer title.. aduii mak.. lagi sekelepuk lumpsum kena bayar.

aku ingat 2100 sqft tu build up area jer, kira murah sgt le... berangan jugak kalo dpt tangkap 1 lagi area gombak. tp kalau bukak 16, kocik la... patut pun... logik la rega tuu...

heheh.. sori ye... terbuat karangan lah pulak komen haku kali nihh...

Kopi Suam said...

tapi aku rasa kalau built up 2100 tu besar dah tu lom masuk tanah..umah coerner lot plak tu..

kalau 16x65 mana leh dapat built up besor camtu..kau survey aje lah dulu zie tak rugi