Sunday 10 April 2011

Rehearsal for the real thing to come...



Anak-anak sedang menjalani latihan asas sebelum pendedahan sebenar hahaha

Depa ni blom tau betapa peritnya bestnya camping.

Bapak aku memang kaki camping, walopon adik-beradik aku ramai, bapak aku x kisah punya, dia sumbat kitorang dalam kereta and zooom pegi mana2 pantai, pasang khemah, malam2 buat unggun api ala hippies gitu and lepak for few days sampai hitam legam. Sebab tu la kulit aku tak brapa nak cerah kahkahkah balik kg nanti aku godek album camping kitorang

Masa skolah plak, maklum aje skolah kat kg, takdak chance woi nak pilih ko-k. Klu sekolah kat pekan koman2 ada pandu puteri ka, bulan sabit ka..kat skolah aku cuma ada pengakap sahaja, mau nggak mau itu jelah ye...I was the penolong akela (sape x-scout tau la menatang apa ni), kumpulan kejora, pembuat gajet terbaik, the best & cleanest khemah sbb ingat pesanan bapak aku dari kecik. Guna apa yang ada untuk buat apa yang perlu. Camp site bapak aku mesti lengkap, tmpt masak, tmpt sampah, tmpt laundry, tempat lepak..sumer buat dgn apa yg ada dekat2 situ. Bukan mcm sekarang, macam2 alat bleh beli..mudah jek.

So what's next ?

Picnic & camping luar rumah ehehe

Camping somewhere nearby

Camping somewhere in Taman Negara. Ada bran mommies sekalian ?? Let's do it

3 comments:

DeLinn said...

wow! kagum aku dgn pak ko

DeLinn said...

kalo camping, aku nak join!! kekekeke

Tukang Campak said...

Ina, pak aku mmg kaki outdoor & suka travel. Travel cara org takdak duit, penah round kitorang semenanjung ngan keter & takde booking2 hotel & tido dlm keter masa kt KL sbb hotel yg ada lebih dr bajet. It was fun tho..

Lets camp bebeh