Monday 11 April 2011

Pasni, jangan beli henbeg...

fabrik !!

Hahaha tajuk ala2 amaran dari incik suami kepada sang istri, nan ado insapnye bang !! Mau tambah lagi adooo

Citernye..seksa aku nak menten beg jurulatih aku yg disponsor oleh boiprenku sbb udahla kaler suci murni, fabrik pulak tu...blom apa2 dah ternoda ngan minyak motor kapcai wakakaka...mau htr ke BagSpa free2 jek kena 100++ to remove that 2 tiny dots. Kena scout kat Jusco carik stain remover...(blom apa2 dh ada yg cakap, naik moto jgn la bwk beg tu...akak tak pilih kasih dik, bantaiii)



Itu beg aaa tada boleh lasak2, tada boleh naik motor x pakai jaket punya, tada voley taruk atas lantai woh. Manyak shushah oo...saya manyak ganas sama henbeg saya...itu coach sling lama saya pakai pigi groceries dekat OTK juga, orang kata sayang ooo, saya kata..best ooo. The best-est sling tp tala muat mau masuk itu camela.

nehi nehi to fabric handbag unless in dark colors. Leather pun yg light bukan mcm braun buffelku yg rasa mcm patbelas kilo atas bahu. Beg nylon always favorite sbb sgt versatile, senang cuci, bapak ku suke tgk beg nylon esprit ku yg pink menyala-nyala (dibeli di EspritOutletAlamanda) lalu dia request satu untuk dirinya. Kelllaas abah !

Next bag yang diperlukan :
  1. leather sling big enuff for purse, hp + camera (calon: M1ss60, MJ Petal2TheMetal in Red)

  2. beg g kenduri grand yg ala2 kat dewan ballroom, aci? (calon: berangan nak CabasRivington)

  3. (kalau present) apa2 style, apa2 brand, apa2 kaler pun ai sudiiii contohnya beg jurulatih yang disebutkan diatas tadi :) I love you Yang

Semalam, suda kira henbeg, konpem blom sampai sepuluh, disahkan oleh auditor :)

Bagahollic checking out..

4 comments:

ikan said...

Cepatla menjuarakan diri. Beg juara mmg hebak dowh!!

Tukang Campak said...

hebak dok hebak, kalu towkey kate kurier dok sappa lagi, nok wak guane weh...aku pun mau b'juarapanjang

Kopi Suam said...

10 zie pengsan...aku kalau campur beg pasar malam campur paper beg campur beg plastik lebih 50 zie hahahah hahah...

kalau beg juruletih baru ada 4..itu pun cukup la..kopak camni...tobat dah la aku..pasal aku bukan kerja bank negara mcm mu...pastu mu ada boifren yang suka menaja...aku ni...sugar daddy pun tarak...

sugar kat umah banyok le hehe hehe...enjoy counting your super duper handbag :)

Tukang Campak said...

zira : juruletih mu sampai ompek(ayat kata BARU 4, maknanya nk beli lg la tuu)..mmg letih woh..keje sini chop duit org, klu chop duit senirik dh lama aku layan birkin dah haha. So..next..