Tuesday 22 June 2010

Hehe Another link to delayed entries...

Seperti yang telah diwar-warkan. Disini saya telah mengepos beberapa entry yang telah terperam dalam draft folder.

Disebabkan ianya telah dischedulekan untuk muncul pada date2 asal kejadian maka hanya orang2 yg rajin follow saja tau kehadiran entry2 misteri ini. Cthnya Mek da :P thx 4 following my boring life)

So kalau nak baca silalah kelik ye..mostly kejadian2 di bulan May

Trip beli sirap bandung

Suda kawin 11 tahun maa

Besday Adan

Sekolah baru yay yay

Banyak lagi yg belum siap, ada title jek terkontang-kanting, gambor ntah mana2 hehe will be uploaded and I'll provide link just like this

2 comments:

idasm said...

hahaha.. namaku muncul di blog ini.. bangga gok rasenyer... hihihi.

tulah zie, aku mula pelik gok. tunggang terbalik aku baca entri mung. pah tu aku paham lah...

zie, mana ada boring life mu zie. aku enjoy baca semua entri mu. mu kan tok guru aku... hehehe...

teruslah meng update yea..!!!!

Tukang Campak said...

Timakasih la Da, dok jemu2 singgoh hehe. Tu ah, pikir2 balik kita rasa mcm boring tp maybe fascinating utk org lain..dok ?

Hrp2 aku rajing sokmo mcm mu ah hehe