Tuesday 2 February 2010

Jalan-jalan Langkawi 2010...again ?

Mana :: Langkawi, Kedah

Bila :: 29 Jan - 2 Feb 2010

Siapa :: 5 of us + parents + grandma + 1 Avanza

Aku mcm malas nak citer sbb ni bukan tempat asing kan ? hehe

Apapun aku happy sebab berjaya bawak nenek aku gi Langkawi merealisasikan impian dia dari dulu iaitu membeli kain batik jawa di Langkawi. Haaa kellas gitu nenek gue, apa aku kesah segala yg lain yang penting kain batik jugerr.. She has never been there before.

Aku sebenarnya dah lupa sbb aku booked dlm sistem before raya lagi...aku dah siap war2 kan adik aku soh adjust cuti tapi x dapat. So mcm x semangat sgt la nak pegi sbb x meriah.

Bila dpt email notification baru aku kelam-kabut plan balik, sib baik takde deadline.

Again, dapat the whole banglo with 5 rooms, same unit like our previous visit in 2008. Dukacita karna seperti yang dijangkakan aku harus membasuh baju di unit lain. Apa la...dah tau resort ni slalunya big family yg rent, apalah salahnya install washing machine baru kat situ, tak yah yang canggih2 kang rosak mcm yg dulu tu. Too canggih sampai org x reti pakai..main picit sukati kan dah rosak...pls pls..(mcm la xleh hantar dobi...)

Dah namanya bawak org jenjalan so kena la buat siaran ulangan gi tempat2 wajib saperti Cable Car, Makam Mahsuri, Beras Terbakar, Idaman Suri hahaha masuk agenda gak tu...

Gambar-gambaran suda upload dlm FB, kalau blom tgk bleh la kelik-kelik disini ye cik kiah. Kat velog tempek mana yg blom ada, kekonon exclusive huntok horang2 yg vace velog hini...tapi bila tgk balik...sumo yg elok2 dh tempek sano, apo2lah..asal x kosong entry haku ni hehe





Next visit (bila tu ? who wanna join ?) aku nak leisure and lepak bermalas2an kat resort ni. Nothing can entice me out from that gojes place except food at Wan Thai...

No comments: