Friday 29 January 2010

I must be desperate...

Nak gi holiday...

sampaikan...

tertinggal my compact digicam and

ALL my memory cards

in the office !!

Apalah gunanya ada 3 kamera kalau semua tidak ber'memori' hahaha

Maka haruslah membeli kad ingatan yang baru di sana dan pakai kamera bateri AA hadiah beli TV dulu hehe

Apa-apa pun rezeki aku dpt resort opis buat kali yang kedua thru balloting system. I'm renting the whole unit again. Hrp2 mesin basuhnya sudah dibaiki...else aku harus jadi ala2 dayang membawa bakul kain kotor ke sungai unit sebelah.

We'll hit the road in 1.5hrs, normal routine..drebar tido aku packing & setup the car. Once on the road, aku pun Zzzz at least for 1hr then I'm fit to be a co-pilot yg tidak drive.

Enjoy the long weekend to KLians !!

5 comments:

Kopi Suam said...

selamat bercoti zie...kemana hala tujunya...cantik wei banglow Bank negara..

ikan said...

selamat babe... enjoy.. jgn stress lak termonong nengok resort cantik nak compare ngan tut..tut... hahahah

idasm said...

hehe. kes mu ni mcm aku gak masa gi HK dulu. sib baik dok mahal mana memory stick sony kat HK.
selamat bercuti!!!

Hanum said...

congratulasi kerana menjuarai ballot skali lagik!...enjoyy!!!...
wpon camera pree bateri AA, resort pebret ku tetap cun & anggun gambornya!!

Tukang Campak said...

zira : langkawi babe to fulfil my nenek wish : to buy batik jawa from langkawi. Granted !!
Dd : aku betul2 lepak weh, x pikir benda lain dah..
Ida : aku beli baru gok, mhl dok mhl pun pjm mata je lah :P
Nom : Resort peberet ku jua. Itu gambau amek last year, gmbr kamera AA lom tau hasilnya huhu slr pon ada :P