Tuesday 23 February 2010

It's time again to...

Hit the gym...

As I am now out of baju kurung to don to the office. Kalau main farmville, kira dah naik level la ni hehe

Baju merah adalah untuk 45 -50kg, baju hijau 50-55kg, last one yg peach ittew untuk 58 -62kg.

I've exhausted 2 out of 3 sizes...disebabkan aku ada only a few sets of kurung in the biggest size so kena pastikan aku berada di tahap bawah kerana aku tidak berduit untuk baju baru...baju = disposable, jadi lebih baik beli aksesori rumah :) Satu lagi alasan, aku blom bersedia nak mensedekahkan baju2 saiz 1 & 2 kepada sesiapapun.

pilih..pilih...1, 2 , 3 lekuk..

Yang hitam itu sizenya adalah 38 !!

I gave up my jeans like 2 months ago..even the big one coz I don't like to feel the sweat around the golden triangle.

Aku takkan insap kalau aku x tgk betapa BEZZAAAAAA nya saiz baju2 aku...

If I want to eat the way I eat then I need the gym to be in the morning which is quite hard since I opted for 8.30am, so that I can get out early i.e. 5.30pm. 45min to change exercise & bath is not enough. Lunch session not very good oso


Last year I was on 9.00am flexi hour so I got 1h45min to do all...should I opt for the flexi again ? (Soklan ditujukan kpd encik suami :p)

But I do wonder, I don't look that bad in pixtures, even in person..macam ok jek..tapi bila selai selai baju aku x muat, apa kes...

It's tiring to do & complain on the same thing over and over...but..that's me haha

3 comments:

ikan said...

entry berani mati ni nyah!! hahahah.

mak pon dah dumuk nyah.. kebaya mak dah tak muat nyah! macam mana ni nyah?.. mak tak rela... tapi mak tak kuasa nak ke gym nyah...

oh.. mak tensi nyah..

Tukang Campak said...

mak tak peduliks nyah...

kata vogue the vas, harus la kan ?

jom la noks..

idasm said...

series... entri ni buat aku pong rasa insap ni.. hahaha.. cayalah kat mu zie...
apa jua yg mu buat... aku sokong aje!!