Monday 3 December 2007

The Wedding - 24 November 2007

Phew.... 1 down, 6 more to go hehehe

Alhamdulillah, all my sleepless nights were paid in full. I will upload some pic during my brother's wedding on 24th November 2007. Sorry to all my friends, I did not sent out any invitation to you since this event is a family affair, a small do for family members, close relatives and neighbours. Klu pengantin ada rezeki lebih, insyaAllah ada jamuan kesyukuran kat umah aku, haaaaa yang ni applicable hehe

For now, tgk la dulu the tiara hand-made for the flower girls. My very first try. Mau bili banyak2 bankrap ooooooo...sindili buat manyak mulah...


3 comments:

Hanum said...

fuiyyoo... ni standard lovely lace nih!!.. gue mau tempah buley?.. adik gue 2 org lagi blom kawenn.. akak campak bleh buat big business ini macam... :)

Tukang Campak said...

boleh boleh klu sama sebijik sejibon 1 hari saja sudah siap maa, nanti wa kasik itu quotation kahkahakah...ye lah tu. Yang ini pon berapa kali bertabur kena tarik ngan Hannah.

idasm said...

zie.. serieus cantek!!! well done