Monday 3 December 2007

The Room

This is the first time that I made this on my own, the room deco, nyaris senget tengkuk pengantin memanjat.

We (me and 2 of my Bros) are so proud of this achievement even the mak andam was so surprised that we did it ourselves. The one that she offered failed to memikat selera kitorang. Not bad for a first timer. No worries, panjang umur, I can try my ideas on my adik2 yg berderet2 lagi tu hehehe

Yang bunga kat dinding tu actually bunga telur recycle, I took all of my MIL's collection (she kept all the nice bunga telur that she got from weddings !!) tu bunga emergency sebenarnya. Menimbun lagi yang x sempat nak digubah into that party balls, tetiba tgk jam dah 5am. Sigh...

2 comments:

ikan said...

ini mcm kalu mmg boleh bukak bisness nie.. alas dulang pink tu shewiitttttt... pinjam/sewa utk anak buah akak boleh? ahhahaha

Tukang Campak said...

Tu la psl...insyaAllah tapi bukan kat KL la.

Bila anak buah hang nak kendurinya ? Alas tu ada kt kg. Ada 7 je kot. Cukup ? Blom buat bisnes lagi, kira marketing la haahahaha Alas turquiose org dah booked wedding bulan 3 & 5.