Monday 19 November 2007

Alice is coming in 2 weeks time

Dd, get ready for our Crocs. Size 6 will be available in IKANO outlet in 2 weeks time.

Thinking of getting red, same as Dd but when I saw these yesterday...

I might grab the chocolate one. Still thinking...blue oso nice, hmmmmmmmm back to my usual self... normal & boring colors

Went to IKANO yesterday for late lunch, no plan sebenarnya. All the way from UITM Shah Alam tunjuk jalan to my sister since both of us can't attend her convo today. Bila hubby tanya where to for lunch I just said IKEA (not IKANO hehe) so he swerved to LDP. Tergetik2 nak masuk IKEA tapi since we have 3 hungry kids in tow, it's not a good idea. We stopped at the first eating place that we found i.e. Klu@ng Station. The lunch, to tell you the truth, I love kopi susu very very much but I think the one bawah jambatan next to my office is much much better, even the roti bakar oso. They slapped too much of margarine, hilang rasa kaya. I joked to my sister saying that all the waiters are from Kluang and she innocently believed us. Kluang a.k.a Bangla hehe Next to our table was the CEO of Telek0m having his tea.

Bye IKEA, IKANO I'll be there again in 2 weeks time. Ayang...watchout !!

3 comments:

azura ahmad samsudin said...

ala zie, aku post comment dlm dd punye entry. harga mary jane tu kat sini usd27. lepas tu kalau nak tambah yg kecik2 tu dlm usd3. mcm2lah ada.. aku pun tak beli lagi. tapi aku rasa kalau nak beli time summer or spring nanti. la nie sojuk dah.. dok pakai kasut tebal dah. time nie lah boot keluar. cantik2.. teringin gak nak satu nanti..

Tukang Campak said...

Kat sini rm139, yg kenit2 jibbitz je hape ntah tu rm8. Utk bdk2 aku cancel beli sbb fobia tgk kes2 escalator tu. Klu sorang cam Dd bolehla dokong. X tau la kot2 babahnya nak belikan jugak.

Beli boot tu jgn x beli, apa dinanti lagi !! Opismate aku posting kat NY dah mabuk shopping brg2 anak dah hehe

ikan said...

aku siap tinggal tel no kat adik kedai ni...booking alice!.
menci aku asyik tak dak saiz jek...yg kat midvalley dia cakap stock baru masuk next yaear!
kalau nko pergi ada alice merah saiz 6 tepon aku!!!