Thursday 19 November 2009

Hari Kantin la pulak...31 Oct 2009

Dah kena hint ngan anak murid, terpaksa la hapdet byk sikit. hahaha Mek da, soheh dok leh lawang mung nge Sydde weh...

Entry selingan in between GC punya entries
--------------------------------------------------------
Bila laki takde kat umah, apa korang buat ?

Meronggeng

Dengan ?

Bespren kecik

Kat mana ?

Kat sekolah bespren

Ada apa ?

Acara mengepau duit bespren besar...

saksikan adegan2 seterusnya, maleh nak nulisnya...hahaha

Apa2 hal soru dulu, Along try mkn soto gerai Darjah 3

Perghh...shuffler beb. Muka harus divo..tgk awek2 terpegun kat belakang. Bajet abih glamer la tu
Ambik gambar dgn Rocky, si Ular Sawa. Takpelah Rocky..saya ambik gambar awak je la

Court yg diconvert jadik 'zon perdagangan' tapi x sebest last year

Perabih kupon, beli la apa2 yang patut

Wah..hensem, gaya ala Maw1 pun ia...

Masa ni dah basah baju, panas gila...

Jumpa balik dgn Along. Aku lepas jek dia jln dgn kawan2 dia

Keychain lagi, 1 extra, birthday present for kwn Along, Nureen

Aku nak pengsan masa tengok show ni. Goyang gerudi babe...rapat ke lantai dia drill. Makcik2 sebelah aku membebel 'Ya Allah, anak sapa la ni. Kecik2 dah gini, besok besar ntah apa nak jadi' hahaha Along x tahan, last2 bgtau dia nak jugak karikatur dia..sib baik gerai x tutup lagi


Sekian, laporan dari saya...

4 comments:

idasm said...

camnilah best. sib baek tok guru dgr cakap .. hahaha.. best r tgk pic mu zie. aku tau ni soheh guna d40 mung ni. canggih semacam je kaler n hasilnyer.. hehe..
goyang gerudi tu x tahan tu!.. hehe..

Hanum said...

boleh eh joget gerudi mcm tu kat skolah?.. cikgu bagi eh?..
~risau~

PerantauSepi1306 said...

mak aiiihhhh ado gak joget gerudi ka... ish, ish, ish.. cikgu tarian ni lelaki ke pompuan ;p

Tukang Campak said...

Da : Anok murid update at lightning speed. Cannot celen maa

Nom : sila risau, aku rasa nk gak sound cikgu tp silap2 cikgu pun nk pengsan sbb dia x tau..haha

Sydde, aku rasa bkn school yg train bdk2 ni, sort of depa register themselves for the show, tp mmg goyang dia buat aku ternganga ke'ngeri'an.