Wednesday 18 February 2009

Random Pix...Random Events

Gambar kejadian2 lepas...loads of it...

Majlis nyambut menantu. Labore kat kg. Labok (rhymekan nama kg ngan nama org dia hehe). Lawak jek masa ni sbb aku x prasan incik Mutiang. Dah ala2 nak makan baru aku cam...eh !! ko ke ? Dia kata sampai ati aku x cam dia..hehe. Sowiiii..

Aku jumpa my long lost friend, Salina few weeks b4 dia transfer keje balik Ganu. Tiba2 jumpa dia kat kenduri Labore, she's related to him...what a small world. Silap teknik amek gambar letak muka sebelah2, dia adalah putih memancar. Bila nak touchup muka sendiri yg kusam dah over-expose la plak muka kawan aku nih...Hannah sgt moody pada hari kejadian.

Ni plak anak sedare ku yang mencemaskan kitorang. He's peeing blood...blood hokeh !! on his 3rd day. We rushed him to E&E, got admitted in PICU for 1 night and discharged the next day. Diagnosis ? Dehydrated due to insufficient milk supply...lorrr...saspen siot. Sian mak dia tunggang langgang pantang, sib baik susu dah melimpah on 4th day. Now mereka berdua bersukaria kat kg Ganu. Pantang umah mak mertua....hehehe.

Nilah dia Mohd Adam Faisal. Cucu lelaki kedua En Jusoh...Adan overjoyed. Dia siap suggest kat Ayah Teh dia soh letak nama Mohd AdaN instead of Adam. Ada jelah idea

Since cheNik depa ada kat rumah, sibuk nak menolong buat kek sampai kelam kabut. main bantai jek...gula dh campur koko sumer...pastu baru ingat x pukul ngan telur..hahaha paling best...dah kacau baiikk punyer...aku tanya apsal cair & sikit jek ? Skalik gandum lupa masuk..haha mana taknya berebut2 depa nak sift la, nak sukat la...apapun...konpem resepi itu adalah sangat idiot proof. Elok jek jadiknya..siap crack lagi kat atas hahahaha...

Hannah ada resepi dia sendiri. Taktik yang sgt berkesan. Mmg dia x kacau lah operasi kek coklat kat sebelah. Dah siap isik dlm acuan siap bagi kat aku soh masak..ibu, dah siap !! hehehe...

Pastu ni gambar meLedang. Aku dpt tiket extra sbb Mizz Angelita x dapat pegi. TQ Dear. Suke la R0selini.

Kat bawah ni gambor r0selina and r0selini, 2 girls ecececeh girls konon, with a similar name and dimple but totally different in size. Dia adalah sgt cekeding dan lemah hahaha kutuk adik senirik. Lemah2 dia pun, byk berjasa kat aku tau..the most trusted babysitter and idola anak2 aku jua. Depa ni lucky dpt mak2 sedare yg baik cam adik aku & Man (cheNik & Aciq to them). Aku tak close ngan dia masa dia kecik2 dulu but now getting closer.

Suamiku kelihatan kurang gembira..malukah dia bergambar denganku yang dot dot dot ? BTW, itu baju penyelamat aku, you guys willbe seeing a lot of it

Wah dia sudah sedikit happy selepas show, aku memaksa dia bergambar di bawah banner Tuah sbb aku nak coverline, x nak nampak gediks.

4 comments:

Hanum said...

Antara kakanda Tuah berbaju merah dan kakanda tuah baju putih... cun lagi kakak berbaju hitam berhenbeg 9WeSt iteww.. wehh.. u look very the slim laarrr...

idasm said...

wah... besh nyer tgk PGL.., aku sekali habok pong dong dang agi... hehe...

Tukang Campak said...

Hanum : of coz la..tgkla sapa tukang beli beg tuh !! hehehe as i said itu adalah baju penyelamat, gila bagus slimming effect dia...

Ida : Opis aku wi tiket free, klu dok aku pkir2 jgk nok gi. 1st time layang teater, ringan2 jadi ah..hok jenis nok kena pikir bagai dok lagi kot..

idasm said...

zie.. aku tetap gerang tgk aksi si hannah yg tgh paka baju meroh tue.. cam nakal je.. hehe.. bila aku nok juppe dia nih...