Monday 16 February 2009

Me'Ledang'kan Diri

Wah...sungguh teruja. Kompeni telah sponsor dan aku sgt enjoice. 3 jam tuu..1.5 on Majapah1t land break for 20min and another 1hr in Melaka...

Aku x tau nak ckp cemana and x leh nak compare sebab aku x pi tgk yg season dulu2...Tapi PeeGeeEl adalah sangat best sbb :
  • Props gila babs...
  • Music best...
  • Lighting hebat
  • Pelakon (main & supporting sama hebat) lagi la best
  • Ada silap mata lagiks...pling ilang, kaboosh..gelap mata aku kejap
Yang aku ske :
  • Tgk time props tukar2
  • Time tengok dancer yg amat meriah
The hero, Hang Tuah mat saleh ittew agak pelat sedikit esp dah ujung2, penat kot x larat dah nak control but the moment he sang..aiyooo...ahkak tergudes...sgt macho soranya and sangat perfect tajwid melayunya...

Selain itu, adalah mesti suka kepada Adlin, itu Soltan Mahmud...hahaha sgt kelakar hokeh lps scene dia soh Tuah gi minang PGL. Happy gamaknya dance x sedar diri tu raja purbakala. Siap kirai2 rambut tuh...but he can dance, thats for sure..

Tiara as usuallah, best tgk dia menari melentik2 tapi bila dia nyanyi still x leh celen Mbok lagi...i lap u mbok...

Ujung bulan layan Istana Budaya lagiks...tgk abang Nasir plak.

Gambar x leh upload sbb card reader ku missing in action...mana la pegi..byk gambor dlm tu. Nak tfr direct pun x leh sbb cable kong.

7 comments:

Kopi Suam said...

tengok tajuk ingat bercanda di pulau redang...ha hah ledang and redang kan very close heehh heh...

ada yang mengajak aku tgk tapi entah le...heehh hehe..kureng sket kot...

ikan said...

wah..dah start layan istana budaya nampak....hehehe
lepas ni ajak Man layan yg heavy2 skit... tengok abg jalal ke.. mubarak majid ke.. kak ogy daud ke...

nanti kim salam abg nasir... since Iman dah school..tak leh la nak tinggal umah makcik smpai malam... there gone all our free tickets...

PerantauSepi1306 said...

hahahaha aku gi 21/2 ni zie... last date tak silap... muehehehe jgn jeles.. ai dpt stalls seater lagiksss ;D leh snappy yek kalo cam without flash?

Anonymous said...

cik ikan,

tiket abg nasir yang pree tu tak leh nak agih2kan ke..... hehe. mintak la kat chenta

Anonymous said...

cik ikan,

tiket abg nasir yang pree tu tak leh nak agih2kan ke..... hehe. mintak la kat chenta

Hanum said...

PGL mmg kelassssssss!! aku tgk during 2nd season, terbayang2 sampai skarang. and kakanda tuah mat saleh itu sunguh tak sessuaii kurasakan kecuali bila menyanyi... ;P

Tukang Campak said...

zira : tiket pree babe, klu tak aku x pi kot hehe..kedekut tuh..

dd : iman dah playskool ek. Haha abihla mami & abah x leh joya2 lagiks..

Sydde: aku pi 2nd day..stall seat jugerrr..best. Ko snap la sampai abih battery as long as bukan masa show.

anon : aku sokong, dd tebarkanlah tiket2 itu

hanum : setuju...