Thursday 19 February 2009

I can do this forever

Baring and tengok anak2 tido, cuit situ, cium sini...this time Hannah. Mudah nak snap sbb dia still tido ngan aku. Tengok la lidah tu..baru lepas nenen cenggitulah....nak tido mesti buat statement 'shatu lash ye...' (1 last je).

She loves to draw and she can draw a perfect face. I'm collecting her few version of faces and will post (klu ada masa). Here, captured in action. Based on her story, all the circles below the face are balloons. Her ideal drawing = 'oyang' must be accompanied by 'beyon'

Latest version of 'oyang'

oyang = orang, beyon = belon

6 comments:

edrina said...

zie, org kata mmg bebudak neh dia akan start lukis bulat2.. cam haris dulu jugak..lukis bulat2 tapi ada bentuk robot.

Hanum said...

sungguh artistik gitu... well done Hannah!!!... 'syatu lash ye' hahaha... klakor budak nehh! ;)

idasm said...

zie.. tiap kali mu tulih pasal anok2 mu, aku mesti sengeh manjang... heheh.. teringin aku nok dengor hannah sebut...'shatu lash yea'...

Tukang Campak said...

edd : ye ke..haris ni mmg spesis robot kot, dari azali ngan robot sampai la ni ;)

hanum : dia ni memang,ada jek ayat menceceh dia,cam ibu dia la kan..potpet2. Tp kat umah jek, dpn org mmm xde psl. Moody lagi ada. Tu perangai Along dia dulu. Kena byk capture video kat umah.

Ida : Harap ah, depang org senyap tupah. Klu mung pandai tackle bleh ah..

Kopi Suam said...

aku pun ada tabiat suka tengok anak-anak and cik abe tido..cute le..pastu cuit2 hidung diorang...usap2 kening...heeh hehh lagi2 hidung cik abang aku...

ikan said...

hannah.... draw muka iman boleh?..