Friday 10 October 2008

Entry Raya 2008

Mengambil keberkatan hari Jumaat ni, aku upload gambor raya versi 2008. Tahun ni turn raya kat Gombak with my in-law. We've gone pink this year...together 'Awwww....'

Baju ku tidaklah se'pink' mana sbb itu jelah yg boleh sambar last minute & matchy match ngan org lain. Baju asal dh bwk pi opis hehe aci ke gitu ?

No picture taken while visiting others, it's been like that for years so it feels a bit awkward to display the paparzzi-ness of me hiks..

Tak banyak gambar dan tak byk acara. Hopefully next raya, I'll be able to change and get back whatever that has been missing from my raya. I want my kids to have a proper and meaningful raya routine for them to cherish.

I'll load more once I get other pix from my BIL's camera and TGIF. Tonite we'll be at KL1A to send my SIL off to start her Europe tour. Sure ada askar kecik yang merajuk kena tinggal ngan Aciq kesayangan. psst psst tolong survey price LV kat France yek..katanya 30% cheaper hahaha

8 comments:

Anonymous said...

man in pink? ahaks...:P

Tukang Campak said...

hahaha...ko ingat senang ke balaks pakai pink.

Mereka2 telah terpedaya masa kenduri apiz sbb kami aweks2 yang beli hahaha

Hanum said...

pink kilat2... i likee!!!.. sweet lah kowang :)

weh mana emailnye?.. takdak pun... ko nak suh aku survey LV sini gak ke? nk yg tajuk ape?

Ayu Mohamad said...

zie,
aku last year pakai pink hehehehe

PerantauSepi1306 said...

hehehehehe... pink kilatssss ;D samo la kite tawun neh... weh.. tak habis2 lagiks ko ngan beg eh... LV plaksss... ;p

rizan said...

3rd pic, man control perut ker apa??? hahahaha

edrina said...

wah zie..sgt best korang dapat sedondon pink gitus :-)

Tukang Campak said...

Haa..see see..ramai kan yang pakai pink. Bapak2 skrg dh okey, bley layan pink. hehe

Zed, 30saat tu tahan time Hanis nak ambik gambar hahaha