Monday 20 July 2009

I'm Supposed to be Wiser Today, Am I Not ?

I'm 34

I don't feel like 34

But I like being 34 though still acting like 24

Too many FOURs

Happy Birthday to me, may Allah bless me & my family. Amiin

Hint kat cintahati to buy me sumthing on my wishlist. Only to be replied with 'Huhh??'..oopss salah strategi nampaknya. So end up beli hadiah yg diingini itu tanpa sponsor hahaha

He bought me a present yesterday, pickup this morning and later pegi umah Ezzah to selebret besday Irfatul Haifa. Ezzah & Izam, you both were doomed, you're now forced & fated to remember my birthday as well as my bibik's anniversary as my maid kahkahkah

Note : ManU will be playing M'sia AGAIN tonite, TQ for staying. Don't let me be booed on my besday, pls score at least 5 and let M'sia to score 1 or 2, ok..deal !!

7 comments:

idasm said...

selamat hari lahir buatmu zie..
biarkan angka itu meniti hari...
janji kita hepi...
moga sentiasa murah rezeki...
bersama suami n famili...
hingga akhir nanti....
amacam beh dok ayat aku.. hahhaha..

zie.. HAPPY BESDAY!!!

ikan said...

epy bday.. happy toying the the new toy...
wah going to stadium again ah tonite?

Tukang Campak said...

TQ Da..ayat mung best sokmo, mari ari romantik letih layang ayat bbunge hehe

Thx babe. Mungkin ada 'pergelutan kuasa' sikit. Not going la kot unless Man kata lets go. I'm on..hehe

Kopi Suam said...

happy birthday zie..semoga stay cun and panjang umur...amin

ezz said...

eppy birthday ;-) woh brp kali aku wish mung ni? hahahahaha..

edrina said...

Happy bday Zie!! May All ur wishes come true..esp semua wishlist kau tu..moga2 cepat tertunai hehe

PerantauSepi1306 said...

even though late it is still a birthday wish.. meh mai HQ ari jumaat ni.. aku belanjer ko plak.. hahahaha kat kafe sajakah ;p