Wednesday 22 July 2009

Being Birthday Gurl is 7th Heaven

Eceh..tgk tajuk..birthday GURL tu...girl konon kahkahkah opps dah dah jgn suka gelakkan diri sendiri

TQ kepada kawang-kawang yang wish thru HP, FB, and di belog ini..jadi episod seterusnya adalah menggambarkan kegumbiraan hati aku walopon sure akan ada org kata aku 'nyoho'...ahh !! pedulikan aja (meniru ayat bibik lagi..)

Oleh karna tektik hint secara terang kat laki aku x berjaya, maka aku dgn naked nekad tlh bertindak membeli sendiri hadiah idaman itu. Ala..klu bukan besday pon beli gakkan ? kan ? kan ? Nak justify la tu kuar duit beli barang mainan utk diri sendiri. Aku beli sbb bendalah tu dah nak pupus, aku x nak adik-beradik dia yg lagi canggih sebab...aku nak DIA..ish x paham2 ke ?

Senangnya dlm hati..lalalala


Pastu, aku baru tau aku ada sebijik henpon yang intelligent, dah pecah skrin sumer pun elok je boleh pakai..tiba2 hari Jumaat mcm sengal, see..timing baik punya. Org call x leh dengar sore aku...mati2 aku ingat diorang yg pekak. hello.. hello.. hellloooooooooo... pastu secara misteri angin xdak ribut takdak tiba-tiba '2 missed call'..apakah ? Sia2 aku kena marah ngan laki aku 'Apsal x jwb phone??' (insert muka b'kerut + inesen kat sini)

Rupa2nya ada org nak belikan yang baru..eh susah susah je, 'err tokei, wane merah ye'....TQ Yang..klu I x jwb phone anggapkan saja I tgh terkial2 nak godek menatang ni.

On Monday, sebab sayang laki lebih dari sayangkan Giggs maka aku selebret secara berdua2an. Ni kira tahun pertama (lps 10 tahun) kami dgn rasa x bersalah kuar selebret & dating mlm2. (time 10th anni. pun gitu w'pon pkl10pm lari balik ambik Hannah) Sbb malas nak jalan jauh2 aku suggest layan buffet kat bawah opis yg aku audit skarang. Man kata after 6.30 la dia gerak dr opis. Citer lawak masa aku tggu (bg aku la, tp mmg x lawak klu tnya Man erk.ampun). Aku ngantuk gilabab, godek alarm kt henpon baru. Bila sedar tgk jam 6.30, tp apsal kt luar gelap ek..tenung jam lagi..ceh apa aku mamai ni..dh 7.30 !! kelamkabut bukak henpon...ambik kau 9 missed call. Sia2 henpon baru.....maka aku ngan mamainya turun bawah makan apa yg patut.



Achievement, 1st time ever. I didn't hit the dessert counter AT ALL. which means I also broke my dessert-always-comes-1st routine yay..

Konon2 rasa x bersalah ye..blom apa2 tringat kat bdk2...by 9 dh rushing back. Given all the hugs and kisses at the door as usual and later they gave me these. Ni pasti tektik subahat dgn babah (coz he knew I wanted IsseyMiyake) but I'm still touched..especially when reading the card. Adan offered to read it..uhukuhuk berebut time nak ambik gambar dgn beg hadiah masing2 and Hannah declared 'Ni hadiah ibu ngan Hannah'..semerbak anak aku sepanjang malam :)



LOVE YOU KIDDOs



Kesimpulan : Bulan July adalah heaven

Note : Aku rasa aku juga telah mereward diri aku dgn 2 lagi henbeg. Dua2 must buy sbb harga gila..Dd dh tgk 1, Ezzah dh tgk lg 1

8 comments:

edrina said...

wah syok tu.. banyak gilak hadiah.. best2!! :-)

idasm said...

wah.. sonotnya diri!!!
mmg heaven!
zie.. oh rupanya D40 tu camera, ingat ke benda ape. pah ni buleh la tok gambor canggih2 sining.. hehe..
yaaaahuuuu!!!

ezz said...

rembat jugak D40 tu yek.. almost a year dh kan eye for that? hp aku dh tgk.. handbag pun dh tgk.. hasil D40 tu lak aku nk tgk... muahahah

rizan said...

welcome to the club (of an expensive hobby)! This is only the beginning...hahaha...

Tukang Campak said...

Edd : ya..sgt gilakk, btw bg aku access blog ko. rbj1975@gmail.com

Ida : long way to go, xdok masa nok godek lagi..slowly..

Ezz : Have 2 rembat la sbb discontinued & replaced with d5000

Zed : My purse on diet.buat basic sampai terer & menabung 4 nxt buy (18/55-200VR+SB600)= DOUBLE the kit price huhu pastu duk diam2

ikan said...

zie n nazed, lepah ni buat photog trip pi penang... korang sibuk click2 biaq aku, man and bini nazed n the kiddos layan mee udang.... akak sukerrrr jadi model...hehehehehe

gila banyak hb... hang kena pi us...kasi pueh hati..hahahahhaha...

Tukang Campak said...

Dd, pas makan lepak resort bank kt bt ferringhi..wawee. Sling x masuk kategori hb lah..walopon dimata soamiku itu tetap sebijik beg.

Ko nk teman aku ke US ?

PerantauSepi1306 said...

;D weh kemera baru yea.. hehehehe.. pe cer.. bila nak penuhkan blog ni ngan gambo2 sentapp lagi mantapp... ;D