Thursday 27 November 2008

Adan Took Another Step

15 Nov 2008 (Saturday)

Di hari Sabtu nan sejuk...terpaksa bangkit awai..yeah...sorang lagi anak aku nak masuk skolah. Rasa cam tua jek...tapi bila tgk mak bapak bebudak lain tetiba jek aku terasa sgt muda belia. Orientasi & exam jek dulu and to decide which class he will be assigned to. Beli siap2 buku tulis, tie, badge and all.

8.00 AM




10.30 AM



Aku agak gubra jugak, klu kelas dia kena kat 4th floor, naya budak nih. Bwk badan pun mengah, lagi mau hangkut beg skolah yg 100kg tuh. He will survive

Anak manja babah sorang ni...

3 comments:

edrina said...

wah cepatnyer ek sekolah Adan orientasi.. najihah nyer 1 hb baru buat orientasi.. baju2 sekolah pun aku tak beli lagiks neh.. oh excited neh :-)

PerantauSepi1306 said...

slamat berskool adan.. :D no worry it will be fun tau.. xcept for the exams tu kenalah study sket ;D

Tukang Campak said...

Edd, byk gak skolah buat on that date, ok gak nanti 1st day school sumer dh masuk kelas terus. Tp lawaknya kedai BATA siap ckp stok kasut x sampai lg hahaha.

Syd, TQ. AKu yg gubra lebey tau..