Tuesday 13 May 2008

Fuh Lega...

2 - 0

We are THE CHAMPION

See you in Moscow...

5 comments:

PerantauSepi1306 said...

Weh Zie.. ko masuk yg pertandingan olimpik tu yeh.. siyes menang? wuhooooo congrates...

Kopi Suam said...

salam zie...aku nak no HP ko nak citer pasal kerja sket..do sms me 019-3714425.

thank you

Ayu Mohamad said...

apa yang menang tu? ko menang apa zie..
happy belated besday to Adan..

Tukang Campak said...

olimpik apa plak ni sydde, x dak kaitan...ni MU champion EPL laa...pasni final Champion League kat Moscow, x sompek aku nak tempek gambor MU kek situ..heheh

Zira, dh dpt call sydde ? sori x dapek nak nolong, keje aku meng'odit' saja...

Thx ayu...MU menang kira aku menang jgkla tuh !! hehe

PerantauSepi1306 said...

hahahaha.. aku igt yang BNM anjurkan tu.. ala yg Olympic MInd Game tu kot.. igtkan ko wakil bank lah.. ;p

neway zira dah kol.. tgh liaise ngan dia... muehehehehehe