Thursday 1 December 2011

Telah, akan dan terus jatuh cinta..

Selepas melawat SerigalaYangBesarDanJahat, ku sangkakan tiada lagi kemungkinan akan jatuh cinta lagi. Tapi nyata aku salah.

Setengah dari menara itu adalah cinta hati yang dimiliki selepas BBW2011. 3 yang teratas masih mekar kasihnya, baru 5 jam menjadi milikku, 2 yang dibawahnya juga masih hangat, belum seminggu di gengaman. Hujung Disember nanti, pasti aku berkunjung ke toko lagi dan aku pasti gagal mengawal hati...sekali lagi, dan lagi dan lagi.

Itu sesuatu yang aku amat pasti.

4 comments:

idasm said...

buku seme omputeh.. salute!.. aku kalu bc omputeh.. 10 minit ngantuk slalu.. hahaha...

Tukang Campak said...

Da : Klu buku melayu aku g pinjam nge mung je hahaha aku kalu ngantuk mmg dok kira buku mende pun...

idasm said...

bereh zie.. mu biler nok mari umoh akunyer.. hehe..

Tukang Campak said...

dokleh nok janji weh lening, balik kije lmbt sokmo. Wiken duk peruk dumoh ah...abih2 terer smpai kedai mung cari naan haha