Friday 21 August 2009

Ramadhan Al-Mubarak

Selamat Menyambut bulan Ramadhan buat semua...Moga2 dpt kaut semua pahala yg terbentang.

Mana2 amalan baik harap terus kekal bukan sbb ambik syarat bulan mulia...

Sgt teruja plan solat tarawikh dgn anak2 now that all of them dah big enuff. Hannah almost daily ikut babah solat kat masjid. 'Hannah tgk je..' haha takpela..pelan2 ajar dia.

Malam tadi dh keluarkan telekung Along kecik2 dulu utk Hannah..haa good, muat..muat..

Wah..excitedkan ?? After 3 years x dpt join this year 1st time kami akan beramai2 memeriahkan Masj1d Assyakirin.

Best best......eh jap jap..aku nk g toilet jap, aku kat audit site lagi ni, keje x ingat dunia.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

As expected..aku dpt 'kad merah' uwaaaaaaaaaaaaaaa

apa2pun Selamat berpuasa la korang, kurang2 esok lauk pauk aku cukup masin manisnya

5 comments:

ezz said...

hahahaha.. excited nk terawih sekali x dpt daaa... xpe.. xpe.. simpan lg seminggu :P tu mau 2x kena tu... btw, selamat berpuasa.. ampun maaf atas segala salah silap dr segi bahasa, riak muka, perbuatan dan apa2 aje yg mengusik hati

Hanum said...

slamat berpuasa kak Zie... semoga ramadhan kali ini lebih baik dari ramadhan yg lepas, dan semoga panjang umur utk bertemu ramadhan thn depan... maaf zahir batin :)

Kopi Suam said...

Aku pun sama zie..selamat berpuasa maaf zahir batin..at least lauk petang2 sedap bila bendera merah...semalam masak bihun sup tengkera tawar hebey...heheh sian le kat jiran yang merasa...hehehe heheh

Tukang Campak said...

Sama-sama la kita, aku pon mohon maap mana2 yang kadang rasa mcm xde apa2 tapi ropenya menyentuh jiwa kawan2. Maap ye...

Call sekarang untuk IMEJ BARU anda! said...

selamat berpuasa to u too!!!!