Wednesday 5 August 2009

Done with the feeling kah ? Next...

I AM under the weather, but

I know what to do..

I WANT and I AM TAKING my time to 'ENJOY' the feeling...before I get to the surface again (Angelita, you uplifted me a few notches few days ago, came down all the way to our 'lil garden' to hand me that RM200 SOGO voucher, TQ dear)

So now...take a back seat, look around, be thankful, you're faaaaaaaaarrr better than others, stop blaming others for what you didn't get, stop being nice and helpful only to be used.

Stop whining ...then ?? Go shopping.

Selambak books from MPH@Kijang : Category : Want & Must Buy

3 things from IKEA : Category : Need & Must Buy

Bookcase (1 done, 2 more for the kids, gotta wait till we move)

Ganti sofa buruk 10thn yg dh patah spring & koyak. Bwh, dining ganti meja 10thn jgk yg goyang2 and kerusi 1 patah , 3 lagi kena paku sbb skru loose. Sapa kata brg murah x tahan lama. Sumer tu beli masa mula2 kawin dulu. Pueh ati kami pakai..terpaksa beli skrg sbb IKEA sale and those mmg dlm list utk masuk umah baru. Jimat RM500 hehe

1 wedges from Cr0Cs : Category : Want & Must Buy

1 B0sch Hammer Dr1ll from AceHardW2re : Category : Want & Need & Must Buy

1 folding ladder from Carre4 : Category : Want & Need & Must Buy


All = Must Buy coz I'm under the weather, remember ?

All successfully executed in 3 days

Now I realised that I've so many stuffs from hardware store that I've yet to put in my W1shList especially the WaterJet & Black&Decker stuffs. I grew up playing with those stuffs. HubbyDeary, fyi, I do appreciate if you get me a present from hardware dept, seriously.

Ok gurls, I will surface once I've finished my RM200 S0g0 voucher, RM20 MPeeH voucher, RM30 Parks0n voucher, RM20 1setan voucher.

btw..jom beli gula byk2..nak raya nih...kedai dh start sorok tggu bln posa nak naik $$.

7 comments:

ezz said...

aku kagum!!!

ikan said...

jgn jeles.. the host itu akak dah khatam!

eh, nanti kasi tunjuk ropa bentuk sofa...
berapa banyak beli kasut this month? sila jawab dgn jujur! hahahah

and akak pon tak kan amek unpaid leave kalau sambung belajor.. nak apply scholar jugak la.. gaji dpt full + ada elaun belajo lagik...hehehehe tp semua tu tgh beku... next yr pon tak tau open ke tak... tunggu aku yek...

Tukang Campak said...

ezz : mende apa la yg mung kagum..hehe

Dd: Sila review the Host.Nnti klu sempat snap,3seater in red, erkhardt kot.Purposely chose yg swap cover, xyah upholstry.

Jujur:1 PSG SHJ.Sila percaya.Wedges idaman katakan, super comfy tp 9west pn KIV :p Sila percaya. Klu rating aku down thn ni,lg 3thn la bru clear line nk apply..bkn sng2 nk dpt scholar babe

idasm said...

shopping!!!! bestnyer.
croc tu.. rasa cam tak caya aje.. merah tu!!!

PerantauSepi1306 said...

hahaha zie.. mu sgt down kah sampai shopping bagai.. tak habis2 lagi citer dept yang ala2 choc fudge tu... mai laa.. aku kelui banyak kali dah ni.. mai masuk dept aku.. join geng bas skolah yang 'pedulik hapa.. tetiap hari kami balik on-time' janji kerja jugak siap on-time ok... hehehehe

ganassss tul ko shopping.... make sure muat semer bebarang tu kat rumah baru nanti yeaa...

Anonymous said...

Camner nak masuk rumah baru kalau stereng keta tak expert lagi tu.. kat umah baru..no public transport.. no taxi..lrt? lagi la ..jalan kaki ?..1/2 jam baru sampai ke bus stop.
kena pakai driver la camtu..

selamat berpuasa dan beraya di rumah baru.

Tukang Campak said...

Ida, shopping ni ada jgk guna dia walopon pahtu letih tgk akaun hehe

sydde, toksah duk kelui aku la wei, aku x pi..aku tgh duk perati 1 tpt nk landing ni. Jgn risau,Brg2 tu mmg ikut ukuran umah baru..x muat klu aku saman katalog 1KEA

Anon, kita x sempat puasa&raya umah bru la. Ujung thn bru masuk. Sapa ek ? jiran barukah ?