Friday 29 August 2008

Blast From the Past - The Series (Episode 1)

I just bought a 3-in-1 printer (printer, scanner,copier) at the recent PCFair. So guys, get ready to be flashed with images yg 'hena' dari zaman kegemilangan....

To start with, mari mengimbas kenangan lama dengan tajuk 'Aku dan bola'. Aku t'tinggal 1 gambar yg kita pose ramai2 kat tengah2 concourse kolej petronas di malam buta berlatar belakangkan keter kancil PeeDeeX875 dan kita bergaya dengan segala aksesori yg dicilok dari mamat2 penyokong selangor. Gambar tu blur sket.

Perlu dihighlight :
  • Operasi tukar baju dalam keter, belakang stadium.
  • Acara mengorat dan mengendeng aksesori spt muffler, bendera dan topi Bob Marley dari penyokong Selangor
  • Dd and Eline adalah penyokong Perlis dengan baju biru kuning (che mah x ikut hangpa kan?). So mana bleh dok skali ngan geng merah kuning.
  • Penyokong Selangor kena kuar ikut Grand Stand walaupun masuk ikut gate biasa sbb penyokong perlis marah depa kalah, abang ala2 komando FRU gitu iring tau !!
  • Aksi2 hena ini berlaku di kedai pokok buluh on the way nak balik kampus, lepas tgk game ye..
  • Gabra campur hampeh pikir camana nak tackle pak guard sbb balik lps midnight, dah la penuh satu keter
  • Selangor menang ye, laki aku rush balik KL tgk final game kat Shah Alam.
Selain itu sila perhatikan :
  • Tudung (Eline, aku tau hang mesti t'tanya2 aku simpan lagi x tudung ala2 camtu hahaha..x dak dah, tanya Man)
  • Kamera Vivitar yang menggunakan felem
  • Wane lipstick
So kengkawan, I know what u did last time on 13 December 1997


Tapikan seblom game kat atas tu, aku ngan Eline pernah gak layan balaks cun kat FIFA Youth Cup 1997. Sempat la tgk Kewell yg blom glamer lagiks time tu. Ramai gak star2 EPL skrg yg ada masa tuh tp aku apsal ntah aku stuck ngan nama dia!! Maybe sebab aku concentrate game dia kot, lagipun Kangar cuma host game for Group ni je.

Grand Stand ye kengkawan, 25 hengget sajor

Dah penajanyer Coca Cola, kembung aku nak perabih..laki aku tukang amek gambau. Kat belakang kitorang tu senior, sure ada yg korang kenal kan ?

DD, amacam ? Vivitar tu hang punya ka, klu ye sure ada gambar lain, sila la 'You complete me'.

5 comments:

Hanum said...

makcik menteennn gituss!! hahahaa.. tudon 5 hengget, i like!! aku suker sgt tudong 5 hengget beli kat pasar mlm dolu... tp sudah diwariskan semuanya kepada maid indon ku...

Anonymous said...

hahaha hena... waris kat maid indon... adusss... aku pakai lagi tu skali skala gi kedai blkg umah sbb sungguhla sukee!!! ada lagi aku punye tudung beli kat komtar tu!!!

zie... gambo kat tepi keta tu aku ada... aku rasa ni kamera aku ni?? ya ka?

ikan said...

wei mana aci gambo aku je yg songol pakai helmet tu, eline pon lawa masa ni...ada gambor songol lain kan...everybody kena pakai helmet tu kan... (btw, mana kita dpt helmet ni?)

aku ada gambo tepi pdx tu kat petro...tapi aju dah warning awal2...malu kat hubbynya katanya...wajarkah aku upload later? huahahahhaa gelak evil..

this trip was super fun!!! thanks eline for the ride...pdx rocks!!!

Tukang Campak said...

mana ada gambar songol lain dah wei...ini jek yg ada ngan aku campur gambar tepi pdx tu haa blom scan...sumer dlm album aku taruk,takdak pilih kasih munyer...ye la, mana dtg ek helmet tu, kedai punya kot...

Eline, klu aku pakai jek tudung tu Man sure gelak pastu sebut nama hang ngan Dd haha. Aku dah pos balik kg. Aku x hengat dah kamera sapa...

Num, maid ko memg thp dewa..dia la yg pakai sling Liz Claiborne kan ?? haha

Kopi Suam said...

haahh hena tudung PMC..tapi still aku ada simpan sampai harini naik reput kawan tu aku kerja kan..

senior tu aku kenai..kak izan, kak emon and abang sepul...heeh heehh